Käyttöehdot

YLEISTÄ:

Myyjä: Woofshop  (Y-tunnus 3198815-4)

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Pidätämme oikeuden hintojen sekä postikulujen muutoksiin. 


Yhteystiedot:

info@woofshop.fi 

https://www.instagram.com/woofshop.fi


TILAAMINEN:

Tuotteet tilataan verkkokaupan www.woofshop.fi kautta. Tuotteet lisätään ostoskoriin, siirrytään kassalle ja suoritetaan maksu halutulla maksutavalla. 

Maksun jälkeen toimitamme tilausvahvistuksen sähköpostiin. Tilausvahvistuksesta näet tilaamasi tuotteet, lopullisen hinnan sekä toimituskulut. Mikäli tilausvahvistuksessa esiintyy virhe, otathan välittömästi yhteyttä sähköpostitse info@woofshop.fi .

Tilatessasi verkkokaupastamme sitoudut voimassa oleviin toimitusehtoihin


MAKSUTAVAT:

Maksaminen tapahtuu asiakkaan valitseman

- Klarna -maksunvälityspalvelun

- Paytrail -maksunvälityspalvelun 

  • Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, Jousto ja Op Lasku
  • Korttimaksutavat: Visa, Mastercard ja American Express
  • Verkkopankkimaksutavat: OP, Nordea, Handelsbanken, Säästöpankki, Oma SP, S-Pankki, POP Pankki, Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank
  • Mobiilimaksutavat: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay 

kautta. Kun maksu on vahvistettu palvelussa, käsittelemme tilauksen ja lähetämme asiakkaalle.

Kun tilaus lähtee asiakkaalle, tulee tästä vahvistus sähköpostitse.

Maksupalveluntarjoaja - Klarna

Klarnan ehdot & tietosuoja

Maksupalvelutarjoaja - Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta


TOIMITUSEHDOT

Toimitusaika:

Tilausten normaali toimitusaika on 2-5 arkipäivää, ellei toisin mainita. Erityistilanteissa, kuten alennusmyynnin tai tilauksen sisältäessä tilaustuotteita voi toimitusaika olla tavallista pidempi. Tiedotamme sivuillamme mahdollisista poikkeavista toimitusajoista. Saat sähköpostiisi vahvistuksen, kun tilauksesi on lähetetty. 

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Emme vastaa Postin tai Matkahuollon toimituksen viivästyksistä.

Toimitustapa ja toimituskulut:

Tilaukset toimitetaan Suomeen Postin tai Matkahuollon kirje-ja pakettipalveluilla.

Asiakas valitsee itse kumpaa toimittajaa haluaa käyttää.

Lahjakortti toimitetaan sähköpostitse ostajalle ja sen toimitus on ilmainen.

Toimituskulut eivät sisälly hintaan, ellei toisin mainita. Toimituskulut on nähtävillä kassalla ennen tilauksen vahvistusta. Toimituskulu määräytyy automaattisesti tuotteen ja pakkauksen koon mukaan.

Posti:

Pikkupaketti ovelle (Toimitus postilaatikkoon tai oven taakse.)  5,90€ (sis. alv 25,5%)

Perillä 2-5 arkipäivää lähettämisestä. Seurattavissa.

Koosta riippuen jaetaan joko postilaatikkoon/-luukkuun tai oven taakse. Lähetys jätetään oven taakse, mikäli se ei mahdu vastaanottajan postiluukkuun/ -laatikkoon. Saat viestin, kun paketti on jaettu. Lähetyksen kulkua voi seurata netissä tai OmaPosti-sovelluksella. Posti on kotimainen ja vastuullinen valinta.


Postipaketti (Toimitus Postiin tai automaattiin) 7,90-9,90€ (sis. alv 25,5%)

Perillä 1-2 arkipäivää lähettämisestä. Noudettavissa 7 päivän ajan. Seurattavissa. Saat paketin Postiin tai automaatiin. Lähetyksen kulkua voi seurata netissä tai OmaPosti-sovelluksella. Posti on kotimainen ja vastuullinen valinta.

Matkahuolto:

Matkahuolto XXS-paketti (Toimitus Matkahuollon palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin.) 5,90€ (sis. alv 25,5%)

Kuljetetaan asiakkaan osoitetta lähimpään Matkahuollon palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin 1-3 arkivuorokauden kuluessa lähettämisestä. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa. Kuljetus on hiilineutraali.


Matkahuolto -paketti (Toimitus Matkahuollon palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin.) 7,90-9,90€ (sis. alv 25,5%)

Kuljetetaan asiakkaan osoitetta lähimpään Matkahuollon palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin 1-3 arkivuorokauden kuluessa lähettämisestä. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa. Kuljetus on hiilineutraali.

Asiakkaalle ilmoitetaan kuljetusyrityksen toimesta sähköpostitse sekä tekstiviestitse kun paketti on noudettavissa. Viesti sisältää paketin viimeisen noutopäivämäärän. Asiakas vastaa itse tilauksen yhteydessä jättämiensä yhteystietojen oikeellisuudesta. 

Noutamattomat lähetykset:

Posti ja Matkahuolto säilyttää paketteja noutopisteissä 7 vuorokautta. Postin paketille voi halutessaan omakustanteisesti ostaa lisäaikaa (Klikkaa "Lähetyksen seuranta ja ohjaus -sivulta "Osta lisää säilytysaikaa"). Matkahuollon paketeille voi halutessaan omakustanteisesti ostaa rekisteröityneenä asiakkaana lisäaikaa kaikissa lähetyksissä poislukien pakettiautomaatissa olevat lähetykset. Noutamatta jätetystä paketista veloitamme 20€ käsittelymaksun. Maksu vähennetään automaattisesti ilman erillistä ilmoitusta asiakkaalle hyvitettävästä summasta (lähetyksen toimituskulua ei hyvitetä).

Vaihto ja palautus:

Tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- sekä palautusoikeus. 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus alkaa kun asiakas on vastaanottanut tuotteen. Vaihto- ja palautusoikeus koskee ainoastaan alkuperäisessä pakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Mikäli toimitustapana on ollut ilmainen nouto Turku, palautus tapahtuu Postin pakettipalveluita käyttäen. Saat meiltä tarvittavat asiakirjat palautusilmoituksesi yhteydessä.

Mikäli tuotetta on käytetty tai tuotteen arvo on alentunut asiakkaan huolimattoman käsittelyn takia, voidaan asiakkaalta periä tuotteen arvonalentuminen tuotteen täyteen hintaan saakka. Palautuksesta tai vaihdosta tulee aina ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse info@woofshop.fi

Vaihto:

Jos haluat vaihtaa tuotteen esimerkiksi toiseen kokoon, toimi näin:

1. Palauta palautettavat tuotteet alla olevien palautusohjeiden mukaan.

2. Tee uusi tilaus verkkokaupassamme tuotteista joihin haluat vaihtaa.

Asiakas vastaa vaihdosta ja palautuksesta aiheutuvista toimituskuluista, ellei toisin sovita.

Palautus:

Palautusilmoitus tulee tehdä sähköpostitse 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteet on lähetettävä takaisin viipymättä palautus-tai vaihtoilmoituksen lähetettyä.

Asiakas vastaa vaihdosta ja palautuksesta aiheutuvista toimituskuluista, ellei toisin sovita. Palautuksesta aiheutuvat toimituskulut veloitetaan asiakkaalta hyvityksen yhteydessä. 

Jos haluat palauttaa tuotteen, toimi näin:

1. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse info@woofshop.fi.

Kirjoita viestin aiheeksi "palautus" sekä tilausnumerosi.

Kirjoita viestiisi tuotteet, jotka haluat palauttaa.

2. Saat paluuviestillä ohjeet palautukseen sekä tarvittavat asiakirjat palautusta varten.

Palautuksen mukaan tulee täyttää palautuslomake. Tuote tulee pakata hyvin postitusta varten alkuperäisessä pakkauksessaan. Tuote on toivottavaa palauttaa esimerkiksi lähetyksessä käytetyssä pakkauksessaan.

Kun palautus on saapunut Woofshopille, se käsitellään. Hyvitys palautetuista tuotteista (poislukien toimituskulu), josta on vähennetty palautuksesta aiheutuneet toimituskulut maksetaan asiakkaalle hänen ostaessaan käyttämällään maksutavalla kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty.

Tuotteet tulee olla palautettu 14 vrk sisällä palautusilmoituksesta, alkuperäistä vastaavassa kunnossa. Emme ota vastaan palautuksia yli 14 päivän kuluttua toimituksesta, ilman ennakkoon tehtyä peruutusilmoitusta palautettuja tuotteita, tai postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Vaihto- ja palautusmaksu:

Asiakas vastaa vaihdosta ja palautuksesta aiheutuvista toimituskuluista, ellei toisin sovita. Perimme palautuksista palautusmaksun (7,90€), joka pidätetään palautettavien tuotteiden summasta hyvityksen yhteydessä. Palautusmaksu kattaa vain osan lähetyksen kuljetuskustannuksista, pakkausmateriaaleista sekä muista palautuksesta aiheutuvista kuluista. Palautusmaksun avulla pyrimme myös kannustamaan ympäristöystävällisempään ja harkittuun kuluttamiseen sekä vähentämään lähetysten edestakaisten kuljetusten määrää. Palautusmaksu koskee kaikkia verkkokaupassa tehtyjä tilauksia. Palautusmaksu pidätetään palautettavien tuotteiden summasta hyvityksen yhteydessä.

Palautuksen hyvitys:

Käsittelemme palautukset 1-2 arkipäivässä palautuksen vastaanottamisesta. Suoritamme hyvityksen alkuperäisellä tilauksella käytetyllä maksutavalla. Pankista riippuen hyvityksen näkymisessä tililläsi voi kestää 14 päivää.

Ongelmatilanteet:

Mikäli asiakkaalle saapuva lähetys on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai vastaanotit väärän tuotteen, sinun tulee ilmoittaa virheestä viipymättä, viimeistään 14 päivän sisällä sen vastaanottamisesta, sähköpostitse info@woofshop. Mikäli paketti on vioittunut kuljetuksessa, asiakkaan on välittömästi tehtävä reklamaatio toimittajalle (Posti/Matkahuolto).


ASIAKASREKISTERI:

Tilauksen yhteydessä annettuja yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin postitukseen sekä mahdollisten tilauksessa esiintyneiden epäselvyyksien selvittämiseen ellei toisin mainita. Liittyessäsi Woofshopin (www.woofshop.fi) postituslistalle hyväksyt markkinointiviestit sähköpostiisi. 


TUOTTEIDEN HINNAT:

Tuotteiden hinnat ovat näkyvillä tuotetiedoissa. Hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


VASTUU:

Woofshop on tuotteiden jälleenmyyjä. Woofshop ei vastaa tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvään tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kun pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrätty.

Käsityönä valmistetut tuotteet ovat uniikkeja ja niiden kestävyys ja turvallisuus on testattu valmistajan toimesta. Käsityönä valmistettujen tuotteiden kestävyys saattaa poiketa teollisesti valmistetuista tuotteista. Tuotteita tulee käyttää lemmikillä valvotusti. 

Tuotteet ovat tarkoitettu niiden kuvauksessa mainittuun käyttöön. Muun muassa tuotteiden likaantuminen ja kuluminen käytössä luokitellaan normaaliksi eivätkä ne kuulu korvattaviin asioihin. Jos tuotetta on väärinkäytetty tai se on hajonnut eläimen tuhoamisen toimesta Woofshop ei vastaa sen hajoamisesta. 

Tilaamalla tuotteen Woofshopin (www.woofshop.fi) verkkokaupasta, asiakas sitoutuu käyttämään tuotetta oikein. Asiakkaan on itse harkittava tuotteen turvallisuus ja sopivuus lemmikille. Asiakas on vastuussa tuotteen turvallisuudesta ja sopivuudesta lemmikille.


ASIAKASPALVELU:

Asiakaspalvelumme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Olethan yhteydessä sähköpostitse info@woofshop.fi, verkkokaupan chatissa (chat -painike sivuston oikeassa alakulmassa kun olemme paikalla) tai Instagramin yksityisviestillä.


ERIMIELISYYDET:

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tilaustasi koskevissa asioissa. Pyrimme käsittelemään erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla. Mikäli erimielisyyttä ei saada ratkaistua osapuolten välillä, kuluttaja voi viedä erimielisyyden kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakuntaan kuluttajaa kehotetaan olemaan yhteydessä kuluttajaneuvontaan.


Pidätämme oikeuden muuttaa käyttö- ja toimitusehtoja. Asiakas tutustuu ennen tilaustaan voimassa oleviin käyttö- ja toimitusehtoihin ja tilatessaan hyväksyy ne.