Käyttöehdot

Yleistä: 

Myyjä: K Creative. (Y-tunnus 2809870-8)

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Pidätämme oikeuden hintojen sekä postikulujen muutoksiin. 


Yhteystiedot:

info@woofshop.fi 

https://www.instagram.com/woofshop.fi


Tilaaminen:

Tuotteet tilataan verkkokaupan www.woofshop.fi kautta. Tuotteet lisätään ostoskoriin, siirrytään kassalle ja suoritetaan maksu halutulla maksutavalla. 

Maksun jälkeen toimitamme tilausvahvistuksen sähköpostiin. Tilausvahvistuksesta näet tilaamasi tuotteet, lopullisen hinnan sekä toimituskulut. Mikäli tilausvahvistuksessa esiintyy virhe, otathan välittömästi yhteyttä sähköpostitse info@woofshop.fi .

Tilatessasi verkkokaupastamme sitoudut voimassa oleviin toimitusehtoihin


Maksutavat:

Maksaminen tapahtuu asiakkaan valitseman

- Klarna -maksunvälityspalvelun

- PayPal -maksunvälityspalvelun

- Paytrail -maksunvälityspalvelun 

  • Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, Jousto ja Op Lasku
  • Korttimaksutavat: Visa, Mastercard ja American Express
  • Verkkopankkimaksutavat: OP, Nordea, Handelsbanken, Säästöpankki, Oma SP, S-Pankki, POP Pankki, Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank
  • Mobiilimaksutavat: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay 

kautta. Kun maksu on vahvistettu palvelussa, käsittelemme tilauksen ja lähetämme asiakkaalle.

Kun tilaus lähtee asiakkaalle, tulee tästä vahvistus sähköpostitse.

Maksupalveluntarjoaja - Klarna

Klarnan ehdot & tietosuoja

Maksupalvelutarjoaja - Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta


Toimitustapa ja toimituskulut:

Tilaukset toimitetaan Suomeen Postin tai Matkahuollon kirje-ja pakettipalveluilla.

Asiakas valitsee itse kumpaa toimittajaa haluaa käyttää.

Toimitusaika noin 2-5 arkipäivää, ellei toisin mainita. Emme vastaa Postin tai Matkahuollon toimituksen viivästyksistä.

Toimituskulut eivät sisälly hintaan, ellei toisin mainita. Toimituskulut on nähtävillä kassalla ennen tilauksen vahvistusta. Toimituskulu määräytyy automaattisesti tuotteen ja pakkauksen koon mukaan.

Posti kirjelähetys (Toimitus postilaatikkoon, ei seurantaa) 3,90€ (sis. alv 24%)

Posti Pikkupaketti (Toimitus postilaatikkoon) 5,90€ (sis. alv 24%)

Posti Paketti (Toimitus Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin) 6,90-8,90€ (sis. alv 24%)

Matkahuolto Pikkupaketti (Toimitus postilaatikkoon) 5,90€ (sis. alv 24%)

Matkahuolto Lähellä -paketti (Toimitus Matkahuollon palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin.) 6,90-8,90€ (sis. alv 24%)

Pidätämme oikeuden lähettää pienet lähetyksen kirjelähetyksenä kotiin.

Asiakkaalle ilmoitetaan kuljetusyrityksen toimesta sähköpostitse sekä tekstiviestitse kun paketti on noudettavissa. Viesti sisältää paketin viimeisen noutopäivämäärän. Asiakas vastaa itse tilauksen yhteydessä jättämiensä yhteystietojen oikeellisuudesta.

Posti ja Matkahuolto säilyttää paketteja noutopisteissä 7 vuorokautta. Postin paketille voi halutessaan omakustanteisesti ostaa lisäaikaa (Klikkaa "Lähetyksen seuranta ja ohjaus -sivulta "Osta lisää säilytysaikaa"). Matkahuollon paketeille voi halutessaan omakustanteisesti ostaa rekisteröityneenä asiakkaana lisäaikaa kaikissa lähetyksissä poislukien pakettiautomaatissa olevat lähetykset. Noutamatta jätetystä paketista veloitamme 20€ maksun (toimituskulua ei hyvitetä). Maksu vähennetään automaattisesti ilman erillistä ilmoitusta asiakkaalle hyvitettävästä summasta.

Ilmainen Nouto Turku - Prigi Oy toimipisteestä. Toimitusaika noin 1-5 arkipäivää. Lähetystä säilytetään noutopisteessä 5 arkipäivää toimituksesta.


Asiakasrekisteri: 

Tilauksen yhteydessä annettuja yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin postitukseen sekä mahdollisten tilauksessa esiintyneiden epäselvyyksien selvittämiseen ellei toisin mainita. Liittyessäsi Woofshopin (www.woofshop.fi) postituslistalle hyväksyt markkinointiviestit sähköpostiisi. 

Kuljetuksessa vaurioituneet tai vialliset tuotteet, ongelmatilanteet:

Mikäli tuote on viallinen saapuessaan, katoaa kuljetuksen aikana tai paketissa on väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä viipymättä sähköpostitse info@woofshop.fi .

Ilmoitus virheellisesti toimitetusta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Mikäli paketti on vioittunut kuljetuksessa, asiakkaan on välittömästi tehtävä reklamaatio toimittajalle (Posti/Matkahuolto). Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja. Asiakas tutustuu ennen tilaustaan voimassa oleviin toimitusehtoihin ja tilatessaan hyväksyy ne.


Tuotteet & tuotteiden hinnat:

K Creative./Woofshop on tuotteiden jälleenmyyjä.

Suurin osa tuotteista on valmistettu käsityönä, joka tekee jokaisesta tuotteesta uniikin. Tuotteiden kestävyys ja turvallisuus on testattu valmistajan toimesta. Tuotteita tulee käyttää lemmikillä valvotusti.

Tuotteet ovat tarkoitettu niiden kuvauksessa mainittuun käyttöön. Emme vastaa tuotteen hajoamisesta tms. mikäli sitä on väärinkäytetty tai tuote on hajonnut eläimen tuhon toimesta. Tuotteiden likaantuminen ja kuluminen käytössä on normaalia eikä näin ollen ole reklamaation aihe.

Tilaamalla tuotteen Woofshopin (www.woofshop.fi) verkkokaupasta asiakas sitoutuu käyttämään tuotetta oikein sekä on vastuussa sen turvallisuudesta ja sopivuudesta käyttökohteelle.

Woofshop (K Creative.) ei ole vastuussa tuotteen käytöstä tai mahdollisista käytössä aiheutuneista vahingoista.

Tuotteiden hinnat ovat näkyvillä tuotetiedoissa. Hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron (24%). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


Asiakaspalvelu:

Asiakaspalvelumme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Olethan yhteydessä sähköpostitse info@woofshop.fi, verkkokaupan chatissa (chat -painike sivuston oikeassa alakulmassa kun olemme paikalla) tai Instagramin yksityisviestillä.

Erimielisyydet:

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tilaustasi koskevissa asioissa. Pyrimme käsittelemään erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla. Mikäli erimielisyyttä ei saada ratkaistua osapuolten välillä, kuluttaja voi viedä erimielisyyden kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakuntaan kuluttajaa kehotetaan olemaan yhteydessä kuluttajaneuvontaan.