Vaihto ja palautus

Tuotteiden vaihto - ja palautusehdot:

Tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- sekä palautusoikeus. 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus alkaa kun asiakas on vastaanottanut tuotteen. Vaihto- ja palautusoikeus koskee ainoastaan alkuperäisessä pakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Mikäli toimitustapana on ollut ilmainen nouto Turku, palautus tapahtuu Postin pakettipalveluita käyttäen. Saat meiltä tarvittavat asiakirjat palautusilmoituksesi yhteydessä.

Mikäli tuotetta on käytetty tai tuotteen arvo on alentunut asiakkaan huolimattoman käsittelyn takia, voidaan asiakkaalta periä tuotteen arvonalentuminen tuotteen täyteen hintaan saakka. Palautuksesta tai vaihdosta tulee aina ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse info@woofshop.fi


Vaihto:

Jos haluat vaihtaa tuotteen esimerkiksi toiseen kokoon, toimi näin:

1. Palauta palautettavat tuotteet alla olevien palautusohjeiden mukaan.

2. Tee uusi tilaus verkkokaupassamme tuotteista joihin haluat vaihtaa.

Asiakas vastaa vaihdosta ja palautuksesta aiheutuvista toimituskuluista, ellei toisin sovita.


Palautus:

Palautusilmoitus tulee tehdä sähköpostitse 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteet on lähetettävä takaisin viipymättä palautus-tai vaihtoilmoituksen lähetettyä.

Asiakas vastaa vaihdosta ja palautuksesta aiheutuvista toimituskuluista, ellei toisin sovita. Palautuksesta aiheutuvat toimituskulut veloitetaan asiakkaalta hyvityksen yhteydessä.

Jos haluat palauttaa tuotteen, toimi näin:

1. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse info@woofshop.fi.

Kirjoita viestin aiheeksi "palautus" sekä tilausnumerosi.

Kirjoita viestiisi tuotteet, jotka haluat palauttaa.

2. Saat paluuviestillä ohjeet palautukseen sekä tarvittavat asiakirjat palautusta varten.

Palautuksen mukaan tulee täyttää alla oleva palautuslomake (ladattavissa PDF tiedostona). 

Tuote tulee pakata hyvin postitusta varten alkuperäisessä pakkauksessaan. Tuote on toivottavaa palauttaa esimerkiksi lähetyksessä käytetyssä pakkauksessaan.

Kun palautus on saapunut Woofshopille, se käsitellään. Hyvitys palautetuista tuotteista (poislukien toimituskulu), josta on vähennetty palautuksesta aiheutuneet toimituskulut maksetaan asiakkaalle hänen ostaessaan käyttämällään maksutavalla kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty.

Tuotteet tulee olla palautettu 14 vrk sisällä palautusilmoituksesta, alkuperäistä vastaavassa kunnossa. Emme ota vastaan palautuksia yli 14 päivän kuluttua toimituksesta, ilman ennakkoon tehtyä peruutusilmoitusta palautettuja tuotteita, tai postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Vaihto- ja palautusmaksu:

Asiakas vastaa vaihdosta ja palautuksesta aiheutuvista toimituskuluista, ellei toisin sovita. Perimme palautuksista palautusmaksun (7,90€), joka pidätetään palautettavien tuotteiden summasta hyvityksen yhteydessä. Palautusmaksu kattaa vain osan lähetyksen kuljetuskustannuksista, pakkausmateriaaleista sekä muista palautuksesta aiheutuvista kuluista. Palautusmaksun avulla pyrimme myös kannustamaan ympäristöystävällisempään ja harkittuun kuluttamiseen sekä vähentämään lähetysten edestakaisten kuljetusten määrää. Palautusmaksu koskee kaikkia verkkokaupassa tehtyjä tilauksia. Palautusmaksu pidätetään palautettavien tuotteiden summasta hyvityksen yhteydessä.

Palautuksen hyvitys:

Käsittelemme palautukset 1-2 arkipäivässä palautuksen vastaanottamisesta. Suoritamme hyvityksen alkuperäisellä tilauksella käytetyllä maksutavalla. Pankista riippuen hyvityksen näkymisessä tililläsi voi kestää 14 päivää.

Ongelmatilanteet:

Mikäli asiakkaalle saapuva lähetys on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai vastaanotit väärän tuotteen, sinun tulee ilmoittaa virheestä viipymättä, viimeistään 14 päivän sisällä sen vastaanottamisesta, sähköpostitse info@woofshop. Mikäli paketti on vioittunut kuljetuksessa, asiakkaan on välittömästi tehtävä reklamaatio toimittajalle (Posti/Matkahuolto).